Początek XX wieku w stenografii polskiej

Żmudnie, mozolnie, ale jednak do przodu (dwa do przodu, trzy do tyłu ;-)). W końcu uznałem, że nie ma co się zmóżdżać więcej nad tym tekstem i postanowiłem odsłonić go czytelnikom. Oto, proszę wycieczki, kolejny rozdział historii stenografii polskiej, opracowany głównie (praktycznie z braku innych źródeł) na podstawie "Dziejów stenografii polskiej" Stefanii Bobrowskiej i Szymona Tauba.

Debut du siecle

Mam nadzieję, że mimo starań jednak nigdzie się tam nie rypłem (czyli nie pomyliłem), albo nie wstawiłem jakiegoś kompromitującego ortografa.

Miłej lektury.

Komentarze

  1. Szacunek. Myślałeś o wydaniu książki (choćby "e-")? :-)

    PS. Drobna sugestia: zamiast "osobowości" dałbym "osobistości".

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam ;-)
    Myślałem. Gromadzę dane. Oczywiście - strona www nie jest najlepszym miejscem na publikację wszystkiego, co znalazłem, bo wykład robi się zbyt szczegółowy i nudny.
    Jednak napisanie książki to minimum rok, więc szybko się nie ukaże.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty