Artykuł o Mirosławie Sucheckim

Wreszcie się wziąłem (wziołem i zrobiołem) i zrobiłem. Artykuł o Mirosławie Sucheckim. W ten sposób mogę uznać, że praca nad pierwszym rozdziałem stenografii polskiej została zamknięta, przynajmniej na czas jakiś, to znaczy długi czas.



Porywa mnie moja fascynacja innymi rzeczami, dlatego ostatnio tak niewiele nowego się pojawiało. Czuję się cokolwiek wyprany intelektualnie. Chciałbym wrócić do opracowania stenografii na świecie, czyli byłaby teraz kolej na następny rozdział do umieszczenia powyżej menu z historią polską. Znowuż w historii polskiej mam zaplanowane jeszcze dwa duże rozdziały i - zależnie od dostępnych materiałów - kilka podrozdziałów opowiadających o wybitnych osobach danego okresu. Za to w stenografii światowej jest jeszcze duuuużo do opowiadania. Cóż, patrząc sumarycznie, jest ona po prostu o wiele większa.

Miłej lektury.

>> CZYLI TU KLIKNIJ

Komentarze

Popularne posty